.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آموزش ديدگاه‌های‏ مشایی به اعضای دولت

وزرا، معاونين رئيس‌جمهور و مديران ارشد دفتر و نهاد رياست‌جمهوري در ماه‌هاي اخير محصولاتي را جهت آشنايي با ديدگاه‌هاي رئيس دفتر رئيس‌جمهور در موضوعات مختلف دريافت مي‌كنند.

به گزارش جهان، اخيرا مجموعه‌هايي شامل لوح‌هاي فشرده، كتابچه و جزوات آموزشي آشنايي با ديدگاه‌هاي اسفنديار رحيم‌مشايي توزيع مي‌شود تا مديران ارشد دولتي، وزرا و معاونين رئيس‌جمهور ضمن آشنايي هرچه بيشتر با اين ديدگاه‌ها، درجهت ترويج آن در جامعه و مديران دستگاه‌هاي زير مجموعه خود اقدام كنند.

انتشار ديدگاه‏هاي رئيس دفتر رئيس‌جمهوردر حالي صورت مي‌گيرد كه تاكنون براي هيچ شخصيت ديگري حتي رئيس‏جمهورچنين ترويج ديدگاهي انجام نشده است.

دريك نمونه از انتشار ديدگاه‌هاي مشايي كه تصوير جلد آن ضميمه خبر شده است، نقطه نظرات رئيس دفتر رئيس‌جمهور درخصوص ماهيت جهاني نظام مقدس جمهوري اسلامي تحت عنوان «جهان فردا؛ ماهيت جهاني انقلاب اسلامي» تبيين مي‌شود. در ابتداي اين كتابچه هدف از انتشار آن تبيين جايگاه امروز ايران اسلامي و بررسي ديپلماسي جمهوري اسلامي ايران در سطح بين‏الملل عنوان شده است.

توزيع اين كتابچه‌ها كه از طريق يكي از دريافت‌كنندگان محصولات در اختيار خبرنگار ما قرار گرفته است بيش از هرچيز اذهان را به خيز تبليغاتي رئيس دفتر رئيس‌جمهور براي حضور در معادلات سياسي و انتخاباتي آينده كشور متبادر مي‌كند.

هرچند تهيه و تنظيم اين محصولات اعم از انتشار و صفحه‌بندي و تكثير و... در موسسه‌اي با عنوان «اكنون»! اعلام شده است اما پيگيري دستگاه‌هاي نظارتي مشخص خواهد كرد كه هزينه‌هاي اينگونه تبليغات از كدام محل تامين مي‌شود. گفته مي‌شود در آخرين محصول منتشره يك لوح فشرده درخصوص ديدگاه‌هاي اسفنديار رحيم‌مشايي در بين دامنه گسترده تري از مخاطبان و مديران دولت توزيع شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.